Individuele online training IJzersterke presentaties maken

Heb je binnenkort een presentatie en wil je het verhaal helder krijgen, wil je goede slides maken en je publiek overtuigen? Doe de training in je eigen tempo, waar en wanneer het jou uitkomt, mét persoonlijke begeleiding.

IJzersterk presenteren individuele online training

Hoe vang je binnen een aantal seconden de aandacht van je publiek als je presenteert of pitcht? Hoe breng je een logische structuur aan in je betoog? Hoe maak je een set slides waarop je verhaal zó tot leven komt, dat je publiek direct de gevraagde beslissing neemt? Ook als je er zelf niet bij bent om je verhaal ‘live’ te presenteren?
Tijdens onze online training Presentaties maken met The Pyramid Principle leer je glasheldere presentaties te maken. Presentaties die mensen in beweging zetten!

Je volgt de training online op het moment dat het jou het beste uitkomt. Je kunt er zo lang over doen als je wilt. Je volgt theoriesessies, doet oefeningen en past de theorie toe op je eigen cases. Na elk onderdeel heb je persoonlijk contact met je trainer. Je bespreekt je resultaten en legt je praktijksituaties voor. Tussendoor staan we natuurlijk ook voor je klaar om je te helpen als je vragen hebt. In totaal ben je twee dagen (16 uur) bezig om de training van begin tot eind te volgen.

Lees meer >

Effectief communiceren met je presentaties
Onderzoeksresultaten, projectvoorstellen, offertes, pitches; we willen dat ze de aandacht van hun ontvangers grijpen én vasthouden. Als je regelmatig presentaties maakt voor collega’s, opdrachtgevers en klanten, dan wil je snel tot de kern komen en ze overtuigen van je idee. En dat zonder essentiële inhoud te verliezen. Na de training Presentaties maken met The Pyramid Principle ben je in staat om glasheldere en effectieve presentaties te maken. Terwijl je werkt aan je eigen cases leer je:

  • een boodschap te formuleren die er toe doet;
  • de juiste informatie te selecteren uit een overvloed aan (onderzoeks)gegevens;
  • voor een structuur te zorgen die je betoog optimaal ondersteunt;
  • slidetitels te maken die pakkend én logisch zijn;
  • visualisaties te ontwerpen die je punt écht overbrengen.

The Pyramid Principle: dé presentatietechniek van consultants
In deze training maak je kennis met The Pyramid Principle, de wereldwijde standaard voor adviezen die is ontwikkeld door de strategieconsultants van McKinsey. Wij hebben deze aanpak verder ontwikkeld voor presentaties en vastgelegd in ons presentatiehandboek Een IJzersterk Verhaal (Mediawerf, 3e druk 2019). Het boek is inbegrepen bij deelname aan de training.

Wij hebben deze methode met succes geïntroduceerd bij talloze specialisten en adviseurs van onder meer De Nederlandsche Bank, Enexis, House of Performance, KPMG Meijburg, KPN, PostNL, Rabobank, Synechron, TenneT en VODW Marketing.

 

Meer weten? Bekijk dit filmpje voor een voorproefje.

<

In deze training leer je:

een boodschap te formuleren die er toe doet;
de juiste informatie te selecteren uit een overvloed aan (onderzoeks)gegevens;
voor een structuur te zorgen die je betoog optimaal ondersteunt;
titels te maken die pakkend én logisch zijn;
visualisaties te ontwerpen die je punt écht overbrengen.
Kosten
De kosten van deze individuele online training zijn € 1195,- exclusief btw en inclusief:

• 1 exemplaar van 'Een IJzersterk Verhaal'

• Individuele sterkte/zwakte-analyses van de eigen presentatie;

• Oefenmateriaal;

• 4 individuele coachingsgesprekken met de trainer (via Skype, Teams of Zoom);

• 3 maanden begeleiding na afloop van de training (telefoon, e-mail, Skype, Teams of Zoom).

Schrijf je in
De eerstvolgende uitvoering is op:

  • Jouw gegevens

  • Factuurgegevens (optioneel)
  • Lees hier de algemene voorwaarden
Heb je interesse of vragen naar de mogelijkheden voor een in-company uitvoering? Neem dan contact met ons op via 020 428 9550 of info@demonchyenbakker.nl.

Ervaringen van
onze deelnemers

“I’ve gained more awareness of the type of story that you can tell, and the elements involved in constructing each kind of story. Stories interweaving individuality, emotions and personal experiences had the greatest impact and inspired the highest engagement of both the speaker and listener, even those dealing with technical subjects.”
Carmen Stevens-Levert, CompaNanny
“Ik heb geleerd en gevoeld wat de kracht is van een goed ‘Who am I’ verhaal: dat je publiek veel meer voor je open staat als je iets persoonlijks deelt. Het lukte me om mijn publiek mee te nemen in mijn passie voor procesoptimalisatie door terug te blikken naar mijn vroegere bijbaantje in een snackbarkeuken.”
Astrid van Leeuwen, Amsterdam UMC, VUmc