Na deze training kun je
- een boodschap formuleren die je publiek nieuwsgierig maakt
- de juiste informatie selecteren uit een overvloed aan gegevens
- een logische structuur aanbrengen in je verhaal
- pakkende én duidelijke titels maken voor je slides
- visualisaties ontwerpen die je verhaal versterken
Leer online & individueel ijzersterke presentatie maken
Hoe vang je in een paar seconden de aandacht van je publiek als je presenteert of pitcht? Hoe breng je een logische structuur aan in je verhaal? Hoe maak je slides waarmee je verhaal zó tot leven komt, dat je publiek direct de gevraagde beslissing neemt? Met onze e-learning leer je glasheldere presentaties maken met The Pyramid Principle. Presentaties die mensen in beweging zetten!
Je volgt de training online op het moment dat het jou het beste uitkomt. Je duikt in de theorie, doet oefeningen en past de theorie toe op je eigen presentaties. Na elk onderdeel bespreek je jouw resultaten in een persoonlijke sessie met je trainer. Tussendoor staan we natuurlijk ook voor je klaar om je te helpen als je vragen hebt. In totaal duurt de training ongeveer 16 uur.
Effectief communiceren met je presentaties
Onderzoeksresultaten, projectvoorstellen, offertes, adviezen, pitches; we willen dat ze de aandacht van ons publiek grijpen én vasthouden. Als je regelmatig presentaties maakt, dan wil je snel tot de kern komen en je idee overtuigend overbrengen. En dat zonder essentiële inhoud te verliezen. Na deze online training maak je glasheldere en effectieve presentaties met The Pyramid Principle.
The Pyramid Principle: dé presentatietechniek van consultants
In deze training maak je kennis met The Pyramid Principle: dé wereldwijde standaard voor adviezen, ontwikkeld door consultants van McKinsey. Wij hebben deze aanpak verder ontwikkeld voor presentaties en beschreven in ons presentatiehandboek Een IJzersterk Verhaal. Als je meedoet aan de training ontvang je een exemplaar van het boek.
Wij hebben onze methode met succes geïntroduceerd bij talloze specialisten en adviseurs van onder meer De Nederlandsche Bank, Enexis, House of Performance, KPN, PostNL, Rabobank, Synechron, TenneT en VODW Marketing.
Bekijk deze video voor een voorproefje: